موسسه فرهنگی طلوع

مراسم تقدیر از رتبه های برتر کنکور سراسری 1399

مراسم تقدیر از رتبه های برتر کنکور سراسری 1399

 در راستاي افتخار آفريني و درخشش دانش آموزان عزيز با كسب رتبه هاي عالي در كنكور سراسري ١٣٩9، مراسم تقدير به همين مناسبت در سالن آمفی تئاتر دبیرستان برگزار شد. در اين مراسم دانش آموزان  به همراه اولياي محترم و مديرعامل موسسه جناب آقاي موسوی آل طعمه، جناب آقاي مهدوي قائم مقام موسسه ، جناب آقای عبد المحمدی مشاور ارشد دبیرستان و مديران مقاطع خانم ها:  ناصري، ساساني، شاوردي و مشاورین پیش دانشگاهی و سایر همکاران  حضور داشتند.
اين مراسم با سخنان جناب آقاي موسوی آل طعمه در راستاي تقدير از دانش آموزان و اهميت انتخاب رشته و درخشش آنها در جامعه آغاز شد.  در ادامه هر يك از پدران  صحبت كوتاهي با محوريت قدرداني از زحمات معلمان و كاركنان طلوع داشتند و همچنين اشاره آنها به رضايت از تحصيلشان در موسسه فرهنگي طلوع بسيار دلچسب بود ونيز نكاتي در راستاي انتظاراتشان در تقويت بعد اعتقادي دانش آموزان و لزوم تداوم ارتباط با موسسه پس از ورود به دانشگاه ارائه نمودند.
در ادامه با قرائت متن تقدیر نامه دانش آموزان از معلمین خود تقدیر و تشکر کردند.
در پايان آقاي موسوی آل طعمه  و جناب آقاي مهدوی  و سرکار خانم شاوردی به نمايندگي از خانواده بزرگ طلوع به هر يك از دانش آموزان به رسم يادبود لوح تقدير به همراه  هديه تقديم كردند. اميد است در ادامه مسير نيز شاهد درخشش دانش آموزان طلوع در عرصه هاي وسیع و استراتژیک در جامعه باشيم.


  • تعداد بازدید : ۲۵۹۵
  • گروه اطلاع رسانی : انجمن دانش آموختگان
فرم ثبت نظر