موسسه فرهنگی طلوع

کلاس های تابستانی این بار برای همکاران طلوع

کلاس های تابستانی این بار برای همکاران طلوع


  • به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی آموزشی طلوع؛ موسسه فرهنگی طلوع به دنبال ایجاد یک بینش تربیتی مشترک و حرکت به سمت یکپارچه سازی عملکرد کادر اجرایی و آموزشی خود در تابستان 98 اقدام به برگزاری کلاس های دانش افزایی در 5 محور تربیت دینی، مهارت های مشاوره تحصیلی، تربیت جنسی کودک و نوجوان، قواعد شناخت دانش آموز و مبانی گزارش و خبرنویسی نموده است.
    در دوره تربیت دینی با راهبری جناب آقای کاظمی با پرداختن به باید ها و نباید های معلمی و اخلاق تربیتی مبتنی بر آیات و روایات و بیان تجربیات معلمان موفق، دبیران را به سمت ایجاد ویژگی های مثبت در خود سوق می دهد.
    در پایان این دوره معلمین در می یابند که چه ویژگی های اخلاقی مشترکی باید در دانش آموزان ایجاد شود تا تربیت دینی تحقق یابد و به درک مشترکی از تربیت دینی در موسسه خواهند رسید.
    جناب آقای عبدالمحمدی با هدف ارتقا و جهش آموزشی در موسسه طلوع به تدریس ابزارها و تکنیک های مشاوره تحصیلی معلمین راهنما در ارتباط با مباحث آموزشی و غیر آموزشی می پردازند.
    معلمین با آموزش منش معلمی خواهند دانست از این پس چه اقدامات و ملاحظاتی با چه مقدماتی در مواجهه با دانش آموزان مختلف انجام دهند.
    راهبری دپارتمان های آموزشی نیز از مهمترین اهداف موسسه می باشد که امسال بیشتر از سال های قبل مورد ارزیابی و بهینه سازی قرار خواهد گرفت که در این راستا از دوره های تخصصی جناب آقای مظلومی در زمینه علوم و جناب آقای پناهی بهره مند خواهند شد.
    با توجه به افزایش آسیب های جنسی کودکان و نوجوانان و ظرافت جایگاه آموزشی مدرسه در جامعه کارگاه تربیت جنسی با تدریس جناب آقای دکتر کمن، تعریف شد.
    معلمین با گذران این کارگاه با نگاه مشترک نسبت به مسائل مرتبط با این حیطه برای انواع گروه های سنی دختران، برخورد می کنند.
    خروجی این کارگاه، دستیابی به سند تربیت جنسی دختران است که برای اولین بار در بین مدارس اسلامی تنظیم می شود.‎
    در کلاس قواعد شناخت دانش آموز در سیره نهج البلاغه، جناب آقای مهدوی به بحث شناخت انسان و معرفی انواع منابع و مسیر ها و رویکرد های مربوط به شناخت دانش آموزان می پردازند که ان شالله معلمین با دست پر بتوانند ارتباط موثرتری با دانش آموزان داشته باشند.‎
    از آنجا که موسسه فرهنگی طلوع تلاش می کند تا ارتباط موثری با مخاطبان خود برقرار کند، ضرورت یافت تا در زمینه خوراک دهی مناسب و اصولی وب سایت و ارائه گزارش عملکرد در بخش های مختلف طلوع با کمک خانم دکتر محمدی، قلم نگارش اعضای خود را قوت ببخشد. در سال پیش رو انتظار می رود همکاران با قوام بیشتری متون و گزارشات خبری وبسایت را ارائه نمایند تا مخاطبان طلوع نیازهای اطلاعاتی کافی خود را تامین کنند.

     

     

     


  • تعداد بازدید : ۱۲۸۳
  • گروه اطلاع رسانی : آموزشی
فرم ثبت نظر