موسسه فرهنگی طلوع

جشن دانش آموختگی دوره 29 طلوع

جشن دانش آموختگی دوره 29 طلوع

فارغ التحصیلی در هر مقطع زندگی یکی از لذت بخش ترین تجربه هاي هر فردی است. دانش آموختگان نیز گرد هم جمع شدند تا با مرور خاطرات آخرین روز باهم بودنشان را جشن بگیرند در ابتدای برنامه با دیدن عکس ها و فیلم های خود به مرور خاطرات گذشته پرداختند؛ اولين روزي كه براي ثبت نام و تكميل مدارك وارد طلوع شدند، اولين روز درس آموختن و در نهايت آخرين جلسه كلاس دوازدهم و دادن آخرين امتحان و کنکور، به قول معروف تا چشم بر هم گذاشتند، دیدند دبیرستان تمام شده!!! انگار كه اين دوران چند ساله از ابتدایی تا پیش دانشگاهی، در صفر ثانيه گذر كرده و انگار كه آن شخص آن ها اصلا وجود نداشتند! مرور خاطرات سال هاي دبیرستان و شيطنت هاي آن دوران و دوستان و همكلاسي ها چقدر خاطره انگيز است. دانش آموختگان دوره 29 آمده بودند تا از زحمات معلمین خود برای آخرین بار با قرائت متن، تقدیر و تشکر کنند. و اینگونه بود جشن دانش آموختگی دوره 29 طلوع هم در دفتر خاطرات ثبت شد.
امیدواریم دخترانمان هر جا كه هستند خوشبخت و سعادتمند گردند.

متن تشکر دانش آموختگان دوره ۲۹ از معلمین خود:

به نام آنکه انسان را آموخت و برای راه تاریکش ستاره های نورانی قرار داد.

حال در ابتدای راهی ایستاده ایم، که سال هاست
برایش آرزو می بافدیم. آرزوی دانشجو شدن و فارغ شدن از دانش آموزی!
سالی بر ما گذشت پر تکاپو و سخت، پر از فراز و نشیب سالی که هر لحظه و هر بار با خود می اندیشیدیم که اگر به دانشگاه روم...
سال و سال هایی گذشت که با کمک شما اساتید و کادر محترم موسسه طلوع، دانه ی علم و دانش خویش را در بستر خاک نهادیم. شما بودید که آهسته از پرتوی لطف خویش بر ما تاباندید و در اینجا در مجموعه طلوع، باهم شاهد طلوع استعدادهایمان شدیم.
دانه ی علم ما بالید، بی آنکه باد و بورانی ما را به تکاپو اندازد و می دانیم این از سایه ی پر مهر شما عزیزان بود.
حال که همه ی تلاش هایمان به ثمر رسیده و درخت علم و آگاهی ما بارور شده است، لازم دانستیم به پاس تمام زحمات همیشگیتان و همه ی تلاش های بی وقفه ی پرسنل که برای آسایش ما از هیچ تلاشی فروگذار نمی کردند، از شما قدردانی کنیم.
ما دانش آموزان فارغ التحصیل شده ی دوره ی ۲۹ طلوع و نو دانشجویان ورودی ۹۸ دانشگاه و دانشکده های مختلف، ممنون لطف تان هستیم.

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید
هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

 

 


برای مشاهده عکس های جشن دانش آموختگی دوره 29 اینجا کلیک کنید.

 

  • تعداد بازدید : ۱۷۹۱
  • گروه اطلاع رسانی : انجمن دانش آموختگان
فرم ثبت نظر