موسسه فرهنگی طلوع

زنگ کرونا در مدرسه ما

زنگ کرونا در مدرسه ما

گرچه بیماری کرونا و هراس از ابتلای به آن دغدغه ای فراموش نشدنی در این روزها برای خانواده ها ايجاد كرده اما حضور آموزش های مجازی در برنامه روزانه ايراني ها و خارجي ها و پیگیری امر تعلیم و تربیت، تجربه ای شیرین برای خانواده ها و دانش آموزان رقم زده است.

تجربه يادگيري در كنار خانواده.
تجربه گرم كردن امید و همدلی بین اولیا و مربیان.

در ایام دوری دانش آموزان از مدرسه، فعالیت های آموزشی و مشاوره ای در تمام مقاطع طلوع به صورت مجازی ادامه داده شد. کلیه دانش آموزان در بستر سامانه اختصاصی موسسه طلوع در کلاس های درسی شرکت کردند و معلمین پر رنگ تر از گذشته به تولید محتوای آموزشی، کلاس های آنلاین، تهیه جزوه و تمرین پرداختند.
مشاورین نیز وضعیت درسی دخترانمان را با تماس های تلفنی و ارتباط مجازی بررسی می کردند تا از اتلاف زمان جلوگیری شود و کیفیت عملکرد مطالعه و یادگیری دانش آموزان سيل نزولي پيدا نكند.
در این بین، فعالیت های فرهنگی هم از اولويت مقاطع كنار نرفت بلکه با ابتکاراتی درخور توجه، سعی شد تا دانش آموزان و خانواده ها با ارائه پیام های اخلاقی و احادیث ائمه (ع)، تهیه کلیپ مناسبتی، معرفی کتاب و برگزاری مسابقات متنوع عرصه تعلیم و تربیت فعاليت بيشتري داشته باشند و از طرفی نشاط و تکاپویی قابل تحسین برای دانش آموزان ترسیم کرد.
در خصوص حفظ سلامت دانش آموزان و همکاران در هنگام رفع اشکال حضوری به صورت روزانه تمامی کلاس ها و راهرو ها ضدعفوني شده و همچنین اقلام بهداشتی در دسترس مقاطع قرار مي گيرد.
و در حال حاضر حضور دانش آموزان و همکاران با رعایت نکات بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک و دستکش و فاصله گذاری انجام می پذیرد.
اميد داريم همنشيني با كرونا در اين روز هاي متفاوت آن را به نعمتي در راستاي خلق فرصت ها براي توسعه بيشتر فردي و خانوادگي و يادگيري سازنده تبديل كند.

  • تعداد بازدید : ۱۸۳۰
  • گروه اطلاع رسانی : روابط عمومی موسسه
فرم ثبت نظر