موسسه فرهنگی طلوع

موسسه فرهنگی طلوع

برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی ابتدایی و دوره اول متوسطه طلوع

برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی ابتدایی و دوره اول متوسطه طلوع

 بسمه تعالی 

برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای (دوره ابتدایی)  
مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی به مناسبت هفته وحدت، روز سه شنبه تاریخ 6/9/97 در صبحگاه دانش آموزان دوره ابتدایی با حضور مدیر محترم، کادر آموزشی و اجرایی در سالن ورزش طلوع برگزار گردید. در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران با رژه دانش آموزان در حالیکه لباس های محلی و پلا کاردهای ورزشی در دست داشتند، آغاز گردید. 
در ادامه با بر افراشتن پرچم المپیاد توسط اسکیت کاران و اجرای حرکات نمایشی بسیار زیبا که مورد تشویق دانش آموزان قرار گرفت . اجرای هماهنگ نرمش صبحگاهی توسط دانش آموزان با در دست داشتن روبان های سفید، سبز، قرمز، زیبایی کار را دو چندان نمود. در انتها، برنامه با حرکات نمایشی طناب زنی و کاتای کاراته کاران به پایان رسید. 
برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی دوره اول متوسطه طلوع 
المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور دانش آموزان، کادر آموزشی و اجرایی، دبیران تربیت بدنی، مدیران محترم دوره اول متوسطه، ابتدایی و کارشناس محترم تربیت بدنی منطقه (3) آموزش و پرورش در سالن ورزش طلوع در تاریخ 11/9/97  برگزار گردید. 
برنامه افتتاحیه پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران با اجرای حرکات هماهنگ ایروبیک توسط دانش آموزان آغاز گردید. سپس با رژه ورزشکاران و حمل پرچم ایران توسط دانش آموزان منتخب به همراه هم خوانی سرود المپیاد ورزشی توسط تمامی دانش آموزان مراسم را پر شور تر نمود که در نهایت با اجرای حرکات نمایشی توسط اسکیت بازان، کاراته کاران، حرکات طناب، حرکات حلقه و حرکات نمایشی فوتسال (رو پایی ) و بسکتبال به پایان رسید.  در ادامه کارشناس تربیت بدنی منطقه سرکار خانم نظری ضمن تشکر و تشویق تمامی دانش آموزان از اجرای کامل و بی نقص مراسم تشکر و ضمن آرزوی موفقیت برای دبیر محترم ورزش سرکار خانم حیدر زاده اجرای این نوع برنامه ها را لازمه پیشرفت ورزشی دانش آموزان بر شمردند. 

برای مشاهده تصاویر اینجا را کلیک نمایید.
 

  • تعداد بازدید : ۹۷۰
  • گروه اطلاع رسانی : مجموعه ورزشی
فرم ثبت نظر