موسسه فرهنگی طلوع

دست در دست هم دادیم تا خوزستان را کنیم دلگرم ... فَإِنَّ يَدَ اللَّهِ مَعَ الْجَمَاعَةِ

دست در دست هم دادیم تا خوزستان را کنیم دلگرم ... فَإِنَّ يَدَ اللَّهِ مَعَ الْجَمَاعَةِ

خَيْرُ النَّاسِ فِيَّ حَالًا النَّمَطُ الْأَوْسَطُ، فَالْزَمُوهُ، وَ الْزَمُوا السَّوَادَ الْأَعْظَمَ، فَإِنَّ يَدَ اللَّهِ [عَلَى] مَعَ الْجَمَاعَةِ، وَ إِيَّاكُمْ وَ الْفُرْقَةَ، فَإِنَّ الشَّاذَّ مِنَ النَّاسِ لِلشَّيْطَانِ كَمَا أَنَّ الشَّاذَّ مِنَ الْغَنَمِ لِلذِّئْبِ. أَلَا مَنْ دَعَا إِلَى هَذَا الشِّعَارِ فَاقْتُلُوهُ
بهترين مردم كسانى هستند كه راه ميانه را برگزيدند، پس همراه آنان باشيد، همراه جماعت بزرگتر. زيرا دست خدا با جماعت است و از تفرقه حذر كنيد، زيرا كسانى كه از جماعت كنارى مى گيرند طعمه شيطان اند مانند گوسفندى كه از گله جدا مى افتد و گرگ او را بر مى درد.

راه رفتن در مسیر امیرالمومنین، دست در دست هم دادن دارد. خرد جمعی را به کار گرفتن، دارد. گرچه مصیبت و خسارات وارد شده به بخشی از استان های ایران عزیزمان، مساحت عظیمی را در بر گرفته است. اما با امید و دلگرمی، می توان آستین ها بالا زد و برای یاری همنوعانمان کمر همت بست. به کمک جمعی از خانواده بزرگ طلوع و خیرین، هزینه ای جمع و ارزاقی خریداری شد. منطقه ای در استان خوزستان پس از بازبینی انتخاب و اجرای یک برنامه حمایتی - تربیتی در خانواده بزرگ طلوع کلید خورد. برای کمک به هموطنانمان، بستر تربیتی را مناسب دیدیم تا همدلی دانش آموزان کل مقاطع طلوع را پررنگ کنیم. این برنامه که با کمک ویژه دانش آموزان مقاطع و همکاران طلوعی در روز دوشنبه مورخ 26 فروردین ماه انجام شد، موج خوبی از یکرنگی و همدلی در فضای طلوع ایجاد کرد. بعضی دانش آموزان دبستان، برای فرزندانی که در مناطق سیل زده هستند نامه نوشتند و بعضی نقاشی کشیدند تا در دیوارهای خانه جدید خوزستانی ها نصب شود. کودکان پیش دبستان هم در تمام بسته های شکلات، نقاشی های خود را کشیدند و خودشان بسته ها را داخل کارتن ها گذاشتند. امید داریم، همگی به زودی بر سر سفره ولی امرمان، حضرت مهدی(عج) مهمان شویم و روزی خود را در پناه خداوند از آن حضرت طلب کنیم. به امید اینکه در شادی ها به هموطنانمان یاری برسانیم. 

#به وقت همدلی # به وقت انتظار
برای مشاهده تصاویر به این لینک رجوع نمایید.
برای مشاهده خبر در اینستاگرام دانش اموختگان اینجا را کلید نمایید.

  • تعداد بازدید : ۹۷۳
  • گروه اطلاع رسانی : روابط عمومی موسسه
فرم ثبت نظر