موسسه فرهنگی طلوع

گزارش گرامیداشت هفته مقام والای معلم و مقام آوری تیم فوتسال دوره ابتدایی

گزارش گرامیداشت هفته مقام والای معلم و مقام آوری تیم فوتسال دوره ابتدایی

برگزاری مسابقات، اردوهای یک روزه در سالن و استخر مجموعه و ورزش در هوای آزاد، ویژه گرامیداشت مقام والای معلم از تاریخ 27/1/98   لغایت   12/2/98 با هماهنگی مجموعه ورزشی و مقاطع تحصیلی برگزار گردید.
- اردو های یک روزه که شامل ورزش در هوای آزاد (باغ ایرانیان و پارک بانوان شهید  حقانی) و کوهپیمایی در ارتفاعات شهید محلاتی با استقبال خوبی از سوی مادران و همکاران و دانش آموختگان همراه بود که شور و نشاط قابل وصفی را برای این عزیزان رقم زد. 
- یک روز شاد در استخر به همراه ایروبیک در آب ویژه همکاران در استخر مجموعه برگزار شد که اوقات خوشی را همکاران عزیز سپری نمودند و در نهایت با برگزاری مسابقات والیبال دوستانه بین همکاران آموزشی ،کادر اجرایی و دبیران عزیز در آخرین روز حس سلامتی و  نشاط را در این عزیزان زنده نمود. 
- در مراسم گرامیداشت معلم که از طرف موسسه در تاریخ 12/2/98 برگزار شد از تمامی ورزشکاران، پیشکسوتان و   مقام آوران توسط معاونین محترم (سرکار خانم ساسانی و خانم خاتمی) تجلیل و قدردانی شد. 
************
تیم فوتسال دوره ابتدایی طلوع پس از راه یابی به مسابقات استان تهران در قالب تیم آموزش و پرورش منطقه (3) توانست در مسابقات فوتسال آموزشگاههای استان تهران مقام سوم را از آن خود نماید .
با نشکر و قدر دانی از این ان آرزوی موفقیت روز افزون ایشان را داریم. 
اعضای تیم :
فاطمه شهرابی – ثنا باطن –زهرا سادگی –زهرا سادات شهرستانی – زینب احمدیان (پایه ششم ) و ریحانه جواهری (پایه سوم ) و با تشکر از زحمات مربی گرانقدر سرکار خانم محمد زاده. 

برای مشاهده تصاویر مربوط با کلیک بر اینجا به گالری مراجعه نمایید.

 

  • تعداد بازدید : ۱۰۴۵
  • گروه اطلاع رسانی : مجموعه ورزشی
فرم ثبت نظر