موسسه فرهنگی طلوع

پایگاه تابستانی موسسه فرهنگی طلوع در سال 1398

پایگاه تابستانی موسسه فرهنگی طلوع در سال 1398

همیشه با آمدن روزهای گرم تابستان یکی از بزرگ­ترین دغدغه­های والدین، پرداختن به اوقات فراغت فرزندانشان بوده است. از سوی دیگر مربیان دلسوز مدرسه­، تابستان را فرصت بسیار مناسبی برای تحقق اهداف پنهان تعلیم و تربیت و زمان مغتنمی برای تقویت مهارت ها و توسعه تفکر می ­دانند. در نتیجه، با برنامه­ ریزی­ های دقیق و در نظر گرفتن نیاز و علایق دانش ­آموزان، اقدام به برگزاری کلاس­ های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی می­ نمایند. با مرور خاطرات گذشته بدون اغراق می­ توانیم بگوییم یادگیری از مهارت­ هایی که در طول زندگی نیازمند آن­ها بوده­ایم، در دوران نوجوانی و  تحصیل اتفاق افتاده است. «دانستن»، اگر با کاربست آموزه­ ها همراه باشد، همواره «توانستن» را در پی دارد و این احساس «دانستن» و «توانستن»، سبب تقویت اعتماد بنفس می شود؛ عاملی که تا پایان عمر بدان نیازمندیم!

از این رو از فرصت کلاس های تابستانی برای آشنایی دانش آموزان با مربیان، برنامه ها و دبیران جدید و تقویت ارتباط بین خانه و مدرسه در ملاقات معلمین راهنما و اولیا استفاده کردیم.

در بعد علمی، بعضی از دروسی که با در نظرگرفتن احتمال تعطیلات پیش­ بینی نشده نظیر آلودگی هوا و بارش سنگین برف، نیاز به توجه و تمرین بیشتر دارد در برنامه پایگاه تابستانی گنجانده شد. باورمان این است که مدرسه فضایی است برای پرورش همه ابعاد وجودی دانش آموزان. با همین نگاه رشته­های هنری نیز در اولویت کلاس های تابستانی قرار گرفت. این کلاس­ ها تقویت حس زیباشناسی ، سبب افزایش قدرت تمرکز و هماهنگی عضلات چشم و دست می­ شوند. به علاوه وقتی فرد کار زیبایی را به اتمام می ­رساند، اعتماد به نفس و صد البته اراده­اش تقویت می ­شود.
 و اینگونه بود که به یاری خداوند منان و با برنامه ­ریزی­ های انجام شده پایگاه تابستانی سال تحصیلی 99-98 به مدت شش هفته در همه مقاطع موسسه فرهنگی طلوع با نظم و برنامه ریزی منسجم  برگزار گردید.

توجه:

تا بالا آمدن تصاویر شکیبا باشید.
برای مشاهده هر بخش بر روی آن کلیک کنید یا با اسکرول موس بر روی آن زوم کنید.

  • تعداد بازدید : ۹۴۴
  • گروه اطلاع رسانی : آموزشی
فرم ثبت نظر