موسسه فرهنگی طلوع

تبریک مدیرعامل و هیات مدیره محترم موسسه فرهنگی طلوع

تبریک مدیرعامل و هیات مدیره محترم موسسه فرهنگی طلوع

بسم الله الرحمن الرحیم
میلاد والا پیامبر (ص)، کسی که چراغ دانش او تا روز قیامت روشن و روشنی‌بخش است و آن که قرآن ناطق و مایه رحمت است، بر همه شما عزیزان مبارک باد.

وقتی سخن از دین اسلام و کامل بودن آن است، بی گمان هم انسان شرقی و هم انسان غربی را شامل می شود و بی گمان مصداق  انسان کامل، حضرت محمد(ص) است که هر انسان عاقل و بی غرضی را به سوی خود جلب می کند.  پیامبر (ص)  رودی است که از کوهساران جاری شده و به دشت رسیده است تا همه رودها را با خود همراه سازد و به اقیانوس ببرد.
داشتن چنین الگوی کاملی قطعا چراغ راهی است که در این ناملایمات روزگار می تواند بهترین هدایت کننده ما باشد. باید همت نمود و در تمام عرصه های آموزشی و پرورشی پرقدرت مسیر حق را مبتنی بر این الگوی تامه ادامه داد. تحقق این مهم مستلزم بهینه سازی هدایت ها، حرکت هم سوی والدین و مدرسه در به روزرسانی امر تعلیم و تربیت است. 
در پایان این عید بزرگ را به شما عزیزان تبریک گفته و بر همه شما سلام و درود می فرستیم و از خداوند قادر متعال می خواهیم که با اعتماد به نفس و تلاش روزافزون، زیر سایه ائمه اطهار، پرقدرت در انجام وظایف و رسالت خطیر خود پیروز باشید. ان شاالله
 مدیرعامل و هیات مدیره موسسه فرهنگی طلوع
 

  • تعداد بازدید : ۸۵۰