موسسه فرهنگی طلوع

ابتدایی

هفته کتاب و کتاب خوانی

هفته کتاب و کتاب خوانی

بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، با شعار « جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» از 24 آبان ماه تا اول آذر ماه 1400 در سراسر کشور برگزار شد.

در همین راستا کتاب خانه دبستان طلوع با هدف بزرگ داشت کتاب و ترویج فرهنگ کتاب خوانی و شوق خواندن در کودکان، به ارائه برنامه های ذیل پرداخت:

تور آموزشی آشنایی با کتاب خانه ( فضا و منابع کتاب خانه ای)، فضا سازی شاد و متناسب با موضوع هفته کتاب، ارائه پک آموزشی و برگزاری مسابقه ویژه هفته کتاب به دانش آموزان کلیه پایه ها، اجرای صبحگاه مجازی دوره اول با ویژه برنامه قصه گویی در طول هفته کتاب، معرفی کتاب های جدید کتاب خانه به تفکیک هر پایه، و کارگاه شناخت منابع مرجع ویژه پایه های پنجم و ششم دبستان.

قصه گویی کتاب «سطل مهربانی: توان نامحدود مغز من برای شادمانی»، نوشته تام راث، ترجمه دکتر لیلا کاشانی وحید، در صبحگاه مجازی دوره اول ، بهانه ای شد برای آنکه در جشن اختتامیه هفته کتاب که در روز دوشنبه اول آذرماه برگزار شد میزبان خانم دکتر کاشانی وحید، مترجم کتاب های محبوب و دوست داشتنی «باشگاه مغز» ( از جمله سطل مهربانی) باشیم. این برنامه با حضور ایشان و دانش آموزان هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری برگزار شد.

جهت مشاهده عکس ها به گالری مراجعه نمائید .

  • تعداد بازدید : ۱۸۱
فرم ثبت نظر