موسسه فرهنگی طلوع

ابتدایی

فعال شدن اپلیکیشن دایاموز برای اولیاء

فعال شدن اپلیکیشن دایاموز برای اولیاء


امروزه افراد برای ارتباط با محیط های اجتماعی و فعالیت روز مره استفاده از اپلیکیشن های کاربردی را در فضای مجازی، نیاز ضروری خود می دانند.
از اینرو با توجه به محدودیت سیاست موسسه در استفاده از برخی پیام رسانهای مطرح از جمله تلگرام و درخواست اولیاء محترم برای برقراری ارتباط با مدرسه به صورت سهل تر، با کارشناسان شرکت دایاموز جهت پشتیبانی این خواسته موسسه و اولیاء رایزنی صورت گرفت و پس از گذر از مراحل ابتدایی برای پوشش دهی خانواده ها و مقاطع تحصیلی در ماه آبان امکان استفاده از این برنامه کاربردی میسر گردید. اطلاع رسانی به خانواده های طلوعی در جلسات مادران انجام شد و با دعوت از کارشناس شرکت در ماه آذر مادران نسبت به نصب برنامه روی گوشی خود تحت آموزش قرار گرفتند. در هفته آخر آذر ماه استفاده از این برنامه کاربردی در دوره دوم ابتدایی (پایه های چهارم- پنجم-ششم) در دستور کار مسئول پایه ها قرار گرفت.
در حال حاضر و در فاز اول اجرا؛ تکالیف، ثبت غیبت و تاخیر دانش آموزان و پیام به صورت کانال برای مادران و پدران دانش آموزان دوره دوم ابتدایی فعال شده و خانواده ها می توانند از این طریق ارتباط با مدرسه را به سهولت داشته باشند.توجه به این نکته ضروری است که پیامک مخابراتی( SMS ) جهت یادآوری جلسات پایه های دوره دوم ارسال نخواهد شد .





  • تعداد بازدید : ۶۳۳
فرم ثبت نظر