موسسه فرهنگی طلوع

ابتدایی

گرامیداشت روز دانش آموز

گرامیداشت روز دانش آموز

سیزده آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی و یادآور رشادت های دانش آموزان انقلابی است ، که امروز دختران طلوع ادامه دهنده راه و آرمانهای آنها هستند؛ به همین خاطر دخترانمان، با شرکت در دو مراسم جداگانه (دوره اول و دوم) روز دانش آموز ( یک شنبه 97/8/13 ) را گرامی داشتند .
- در دوره ی اول ابتدایی جشنی کوچک در صبحگاه دانش آموزان تدارک دیده شد که با پخش سرود آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو ... همراه بود . پس از آن درباره ی شهید محمد حسین فهمیده و شجاعت و دلاوری او برای دانش آموزان توضیحات کوتاهی داده شد و ثواب قرائت سوره ی حمد به روح دانش آموزان شهید تقدیم گردید . جهت ایجاد شور و نشاط بین دخترانمان مسابقاتی تدارک دیده شده بود، نظیر اجرای مسابقۀ پانتومیم توسط مربیان ، مسابقه ی گروهی و سپس مسابقات انفرادی.
دانش آموزان با ورود به کلاس ها هدایایی جهت یاد بود این روز دریافت نمودند.
- در دوره دوم ابتدایی برنامه در سالن آمفی تئاتر با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید، مدیر محترم تبریک روز دانش آموز را طی پیامی صمیمانه ایراد نمودند سپس برنامه با اجرای سرود روز دانش آموز ادامه یافت ؛ پس از آن دلنوشته ای با عنوان شیرینی خاطرات روزهای کلاس و مدرسه توسط یکی ازهمکاران اجرا گردید.
- شور و نشاط برنامه با اجرای مسابقه مضاعف گردید و سپس دانش آموزان با صلابت سرود همگانی استکبار ستیزی را یک صدا اجرا نمودند؛ جلسه با قرائت دعای فرج و پذیرایی پایان یافت. هدیه روز دانش آموز برای دانش آموزان دوره دوم اردوهای عصر مانی در هفته آینده خواهد بود که از طرف مدیریت محترم اعلام گردید.
درپایان برنامه ، پذیرایی با چای و شیرینی خاطره امروز را برای دانش آموزان ماندگار ساخت.
برای مشاهده عکس ها به اینجا کلیک نمایید.

  • تعداد بازدید : ۲۵۳
فرم ثبت نظر