موسسه فرهنگی طلوع

ابتدایی

جشن عبادت دانش آموزان پایه چهارم

جشن عبادت دانش آموزان پایه چهارم

                                                به نام خداوند بخشنده ی مهربان

این صدای باران رحمت الهی است که گوش جان را می نوازد، و سروش عبادت را صدا می زند ... و این جوانه که خاک تیره را به امید بوییدن آسمان صدا می زند فرزند من و شماست ...
بالآخره بعد از گذشت یک سال از آغاز بهار عبادت دختران مان؛ جشنی به شکرانه ی رویش گل های مان در نخستین بهار تکلیف و عبودیت شان، هم زمان با خجسته سالروز میلاد عقیله العرب، حضرت زینب(سلام الله علیها) در روز چهارشنبه 17 آذر ماه 1400 در آمفی تئاتر دبستان از ساعت 10 الی 12:30 برگزار شد.
طبق برنامه ریزی های انجام شده دختران پایه چهارم مان در این روز از ساعت 8صبح در مدرسه حضور داشتند. تا خاطره ی این روز به صورت ویژه در ذهن آن ها ماندگار شود. برنامه ساعت 10 با قرائت قرآن و خوش آمدگویی سرکار خانم خندق آبادی و سرکار خانم حاجی بابائیان آغاز شد. پس از آن دختران مان با نوای لبیک وارد سالن آمفی تئاتر شده و پس از استقرار در جایگاه "عهدنامه ی آسمانی" خود را خواندند، در ادامه سرود "یکی هست نور خدا تو چشماشه"(در وصف امیرالمومنین، حضرت علی(علیه السلام)) را اجرا کردند و سپس همگی روی صندلی های خودشان نشستند.
مراسم با صحبت های سرکار خانم ناصری مدیریت محترم دبستان و تبریک این جشن بزرگ ادامه پیدا کرد. مولودی خوانی، اجرای مسابقات جذاب(معما و ضرب المثل های قرآنی) شادی و شور جشن را بیشتر کرد. سرود "بی بدیل" (در وصف امیرالمومنین، حضرت علی(علیه السلام) از دیگر برنامه های اجرا شده در روز جشن بود.
پایان بخش برنامه با طنین دل نواز اذان و دعا برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عجل‌الله تعالی‌ فرجه‌الشریف) اختصاص یافت.
و بعد خواندن نماز جماعت، دختران مان به همراه مادران شان جهت پذیرایی به راهروی آمفی تئاتر دعوت شدند.
امیدواریم در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عجل‌الله تعالی‌ فرجه‌الشریف) شیرینی و طعم خوش عبادت برای همیشه در جان و قلب نوگلان مان ماندگار شود.
برای مشاهده عکس ها به   گالری  مراجعه کنید.

 

  • تعداد بازدید : ۲۱۶
فرم ثبت نظر