موسسه فرهنگی طلوع

متوسطه دوره اول

گزارش جلسه مادران پایه هفتم در تاریخ 12 آبان ماه با موضوع دوستی

گزارش جلسه مادران پایه هفتم در تاریخ 12 آبان ماه با موضوع دوستی

روز یکشنبه 12 آبان ماه، ساعت 13:30 تا 15 فرصت مناسبی جهت هم‌اندیشی دوستانه در کنار مادران پایه هفتم فراهم گردید تا درباره اهمیت موضوع دوستی و تأثیرات آن بر جنبه‌های مختلف زندگی دخترانمان با یکدیگر به تبادل نظر و گفت و گو بپردازیم.

در ابتدای جلسه سرکار خانم ساسانی، مدیریت محترم مدرسه، در مورد ضرورت و تشکیل جلسات هم‌اندیشی، توضیحاتی را ارائه دادند. ارتقای میزان هماهنگی و همکاری اولیای مدرسه و خانه، احترام به تصمیم‌گیری جمعی در انتهای هر هم‌اندیشی در جهت هماهنگی در عمل و توجه به ظرائف تأثیرات دوستی ها از جمله صحبت‌های ایشان بود.

در ادامه، سرکار خانم امیدبیگی، مسئول محترم پایه هفتم درباره دوستی و اهمیت توجه به تأثیرات تربیتی آن صحبت کرده و با بیان سوال نقش اولیای خانه و مدرسه در هدایت دوستی‌های دانش آموزان، موجبات تعامل و همفکری هر چه بیشتر مادران را فراهم آوردند. از ویژگی‌های برجسته این جلسه، حضور 88 درصدی مادران و تعامل فعال و پویای آنها در طول جلسه و همراهی مدیریت مدرسه، معاونت پرورشی و معاونت آموزشی در این گفتگو بود. از آنجا که این موضوع مهارت‌های بسیاری همچون توانایی تصمیم‌گیری، مهارت حل مسئله، مهارت حل تعارض، عزت نفس، حس ارزشمندی و مهارت ارتباط موثر را در بر می‌گیرد، بر آن هستیم تا در جلسه آتی درباره این مهم همچنان به گفتگو بپردازیم. در ادامه جلسه، مسئول پایه هفتم، گزارشی کوتاه از روند آموزشی ماه مهر و برنامه اردوی پیش رو، ارائه دادند.

در آخرین بخش برنامه، سرکار خانم داودآبادی، مسئول محترم سایت به بیان توضیحات جامع و مختصر درباره نحوه نصب و استفاده از «اپلیکیشن مدبر» جهت سهولت ارتباط خانواده و مدرسه پرداختند.

در پایان از حضور تک تک مادران گرامی برای ارتقای توانمندی آموزشی و تربیتی دخترانمان همراهمان هستند، کمال تشکر را داریم و امیدواریم بتوانیم با همراهی و همفکری هر چه بیشتر در مسیر رشد و تعالی دخترانمان تأثیرگذار باشیم.

  • تعداد بازدید : ۴۵۸
فرم ثبت نظر