موسسه فرهنگی طلوع

متوسطه دوره دوم

گزارش اردوی 12آبان به مناسبت بزرگداشت روز دانش‌آموز

گزارش اردوی 12آبان به مناسبت بزرگداشت روز دانش‌آموز

"   یا رب  "


گزارش اردوی 12 آبان به مناسبت بزرگداشت روز دانش‌آموز


اردوی 12 آبان به مناسبت بزرگداشت روز دانش آموز برگزار شد.
برنامه این اردو پس از برگزاری جلسات متعدد فرهنگی با حضور مدیر، معاونین آموزشی و پرورشی و مربیان فرهنگی – تربیتی در راستای اجرای اردوی هدفمند تفریحی – فرهنگی انجام شد.
•    طبق مصوبه این جلسات، برنامه این اردو طبق جدول ذیر تنظیم شد.


قابل ذکر است که چند روز پیش از برگزاری این اردو، توزیع و دریافت رضایت نامه از دانش آموزان انجام شد.
برنامه فوق از پیش تنظیم شده بود اما به دلیل ترافیک صبح گاهی و حضور دیر هنگام سرویس ها، برنامه با اندکی تغییر زمانی اجرا شد.
ابتدا ساعت 7:15 تا  7:45 دانش آموزان بعد از مراسم صبحگاه به صرف صبحانه در ناهارخوری گرد هم آمدند و گروه پذیرایی دهم انسانی بوده اند و در ساعت 8:30 صبح از مدرسه به سمت اردوگاه مؤسسه فرهنگی روزبه (جاجرود) حرکت نمودیم و دانش آموزان توسط دخترانمان در کلاس یازدهم انسانی حضور و غیاب شدند.

 ساعت 10 به اردوگاه رسیدیم و همانطور که قرار بود، کلیه فعالیت ها را بین دانش آموزان تقسیم نمودیم که علاوه بر آموزش مهارت ها یک زندگی کاملاً اجتماعی را در کنار هم تجربه نماییم.

ساعت 11 تا 11:30  پذیرایی با آش رشته از کلیه دانش آموزان و همکاران پذیرایی به عمل آمد که توسط دخترانمان در کلاس یازدهم ریاضی انجام شد.

سپس ساعت 11:30 تا 13 به مسابقات مختلف از جمله طرح حرکتی- مسابقات والیبال / بسکتبال / طناب کشی / وسطی / اجرای پانتومیم / طرح محیط زیست/ مشاعره ، پرداختیم. داوری این قسمت توسط عزیزان کلاس دهم ریاضی انجام پذیرفت و هنگام پخش اذان همگی برای اقامه نماز به داخل نماز خانه رفتیم. 

ساعت13:30 دانش آموزان همگی آتش فراهم آوردند و به پخت جوجه کباب مشغول شدند و غذای خود را در محیطی دوستانه میل کردند و سپس به استراحت پرداختند. کار نظارت بر آشپزی، به عهده عزیزان یازدهم تجربی بوده است.

در پایان عزیزانمان با جمع آوری وسایل و تفکیک زباله ها و جمع آوری ساعت 15:15 از اردوگاه خارج شدند. نظارت بر تفکیک زباله ها کار گروه دهم تجربی بود.





  • تعداد بازدید : ۵۸۹
فرم ثبت نظر