موسسه فرهنگی طلوع

متوسطه دوره دوم

درخشش طلوع در نهمین جشنواره دانش آموزی نانو

درخشش طلوع در نهمین جشنواره دانش آموزی نانو

 درخشش طلوع در نهمین جشنواره دانش آموزی نانو

 

نهمین جشنواره دانش‌‌آموزی نانو، 11 و 12 تیرماه سال جاری، به میزبانی مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کرج برگزار شد و 58 طرح به مرحله دوم این دوره راه یافتند.
مراسم اختتامیه نهمین جشنواره دانش‌آموزی نانو با حضور دکتر عماد احمدوند، مدیر کارگروه ترویج ستاد نانو، مهندس مهیار خادم، مدیر ترویج دانش‌آموزی ستاد نانو و همچنین دانش‌آموزان شرکت کننده در جشنواره به همراه اساتید راهنما و سرپرستان آن ها، جمعه دوازدهم تیرماه برگزار شد.
سمیرا جعفری دکتری فناوری نانو دارویی، مژگان مقنی‌زاده دکتری مهندسی پلیمر، فاطمه پاشایی دکتری مهندسی پلیمر، فهیمه صبور دکتری مهندسی شیمی، هادی رضوانی فوق لیسانس مهندسی شیمی و کریم عونی فوق لیسانس مهندسی شیمی، داوری این دوره از جشنواره را بر عهده داشتند.
پس از برگزاری جشنواره در دو روز و ارائه مقالات و طرح‌های انجام شده توسط دانش‌آموزان، داوران امتیازات طرح‌های مختلف را بررسی کرده و بر اساس معیارهای تعریف شده 58 طرح را برای حضور در مرحله دوم جشنواره انتخاب کردند که نوآوری طرح، تسلط دانش‌آموزان بر طرح، وجود روند منطقی در انجام پژوهش و انجام آزمون‌های لازم برای اثبات نتایج هر طرح، از جمله شاخص‌های ارزیابی طرح‌ها بود.
به یاری خدا دبیرستان طلوع نیز در کنار دبیرستان های انرژی اتمی، دبیرستان مفید و دبیرستان ندای زهرا (در شهر تهران) از جمله مراکز برگزیده بود .
این موفقیت را به همه عزیزانی که صمیمانه و بی ریا ما رو یاری کردند ، تبریک عرض مینماییم.


  • تعداد بازدید : ۷۰۶
فرم ثبت نظر