موسسه فرهنگی طلوع

پیش دبستان

جشن های پیش دبستان در ایام غدیر

جشن های پیش دبستان در ایام غدیر

طبق گزارش واحد روابط عمومی پیش دبستان طلوع؛ جشن اختتامیه پایگاه تابستانی نوآموزان پیش دبستانی دو سال تحصیلی 98_97 مصادف با اعیاد غدیر، جشن جانشینی امیرالمومنین علی (ع) برگزار شد. در این جشن نوآموزان طبق پروژه ای که در ایام پایگاه تابستانی روی آن متمرکز بودند، به گروه های پذیرایی، تزئین، نمایش و سرود تقسیم شدند. این پروژه طی چهار هفته از تاریخ 23 تیرماه 98 الی 22 مرداد که در مجموع شامل هشت جلسه ی 60 دقیقه ای بود، با هدف درک واژه ی جانشین و نیز ایجاد پل ارتباطی بین نوآموزان پیش دبستان با معلمان و کادر کلاس اول انجام شد. 
نوآموزان در روز یکشنبه 20 مرداد مصادف با روز عرفه به اجرای جشن غدیر با حضور دانش آموزان و کادر کلاس اول دبستان پرداختند. گروه پذیرایی با همفکری و مشارکت نوآموزان به آماده سازی دسر و خرید وسایل مورد نیاز جهت پذیرایی از مهمانان روز جشن مشغول شدند. گروه سرود نیز با نظارت مربی عزیزشان قطعه ای را در وصف عظمت عید غدیر خم تمرین کردند. گروه نمایش، نمایشی را جهت بهتر درک کردن کلید واژه ی پروژه یعنی کلمه ی "جانشین" در نظر و گروه تزئین نیز به زیباتر شدن فضای جشن، کمک های قابل توجهی کردند.
در این اعیاد نیز جشن معارفه ی نوآموزان سال تحصیلی 99_98 با پیش دبستان در روز چهارشنبه 17 مرداد برگزار شد. در این جشن نوآموزان به همره مادران خود در هنگام ورود با انتخاب گردن آویز مورد نظر در یکی از پنج ایستگاه در نظر گرفته شده توسط پیش دبستان قرار می گرفتند و طبق راهنمای پشت کارت  در این پنج ایستگاه شامل: خیاط باشی، نقاش باشی، خندانه، شادانه و بساز و بخند بصورت چرخشی بعد از زمان مشخص شده جابجا می شدند. نوآموزان در این ایستگاه ها با بازی با مادرشان و آشنایی بیشتر با دوستان جدیدشان خاطرات به یاد ماندنی ای را رقم زدند.
دومین جشن ورودی های جدید مصادف با این اعیاد در روز یکشنبه 27 مرداد برگزار شد. در این جشن نوآموزان برای اولین بار با لباس فرم مدرسه وارد محیط پیش دبستان شدند و علاوه بر گرفتن عکس یادگاری با کیک و فشفشه با مربی های عزیز و محیط پیش دبستان آشنا شدند.

  • تعداد بازدید : ۷۱۵
فرم ثبت نظر