موسسه فرهنگی طلوع

متوسطه دوره دوم

جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر

جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر

جشن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور دانش آموزان پایه دهم و یازدهم در روز یکشنبه 24 تیرماه در سالن اجتماعات برگزار شد.

در ابتدا پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، سرکار خانم دکتر عدالتی به بیان مقام حضرت معصومه سلام الله علیها و جایگاه و منزلت دختر در عالم به منزله جلوه ی جمال الهی پرداختند.
در ادامه، دبیر فرهنگی با اعلام تقویم اجراییِ برنامه های فرهنگی_تربیتی سال تحصیلی 98-97 در راستای تقویت احساس مسوولیت پذیری،  توانمندی در برنامه ریزی و همکاری در دانش آموزان، اجرای شش مناسبت اصلی را بین شش کلاسِ پایه های دهم و یازدهم به قید قرعه تقسیم کردند:

دهم ریاضی: سوگواره امام حسین علیه السلام
دهم تجربی: شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها
دهم انسانی: مبعث حضرت رسول صلی الله علیه و آله وسلم  و اعیاد شعبانیه
یازدهم ریاضی: ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها
یازدهم تجربی:نیمه شعبان
یازدهم انسانی: ولادت حضرت رسول صلی الله علیه و آله وسلم و امام صادق علیه السلام

همچنین پیرامون سایر مناسبت ها که با همکاری دانش آموزان و گروه فرهنگی در طول سال تحصیلی برگزار خواهد شد توضیحات لازم داده شد.
در پایان مراسم، ذاکر اهل بیت به مدح و مرثیه حضرت معصومه سلام الله علیها پرداختند.
به مناسبت دهه کرامت، فراخوان " دلنوشته ای به محضر حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام" به دانش آموزان ابلاغ شد. از برگزیدگان این فراخوان همزمان با ولادت امام رضا علیه السلام تقدیر خواهد شد.
در این مراسم دانش آموزان پایه دهم به عنوان اولین تجربه فرهنگی خود در مقطع متوسطه دوم، اجرای برنامه ولادت امام رضا علیه السلام را عهده دار شدند.
برای مشاهده عکس ها اینجا کلیک کنید.



  • تعداد بازدید : ۶۷۸
فرم ثبت نظر