موسسه فرهنگی طلوع

ابتدایی

جشن ولایت در آخرین روز پایگاه تابستانی98

جشن ولایت در آخرین روز پایگاه تابستانی98

 در روز سه شنبه مورخ 22 مرداد ماه و در واپسین روزهای پایگاه تابستانی،دبستان طلوع آکنده از عطر گل محمدی بود و دختران علوی با برنامه های متنوع از جمله جشن آب پاشونک،پذیرایی از همکلاسی ها در ایستگاه صلواتی و بسته بندی شکلات جهت هدیه دادن به همسایه های محترم مدرسه، دو عید بزرگ قربان و غدیر را جشن گرفتند.
در آخرین روز از هفته ولایت،شور غدیری در میان معلمین و دانش آموزان عزیزمان جهت آماده سازی نمایشگاه آثار هنری دخترانمان و همینطور برگزاری جشن عید غدیر به چشم میخورد. محفل سرور امامت مولایمان علی(ع) با پخش سرود و مولودی شاد،شعرخوانی در مدح امیرالمؤمنین (ع)،اجرای دکلمه ، سرود ، نمایش و برگزاری مسابقات هیجان انگیز توسط دخترانمان درحالی ادامه داشت که دختران علوی با دستان مزین به شاپرک غدیر با امام مهربان تر از پدر خودشان بیعتی دوباره داشتند و دست در دست هم نوای الحمدللَّه الذی جعلنا من المتمسّکین بولایة امیرالمؤمنین علی ابن ابیطالب علیه السلام،را سر دادند و با هم پیمان دوستی بستند تا دعاگوی یکدیگر در دنیا و شفیع هم در قیامت باشند و به اینکه
پیرو و شیعه ی امیرالمونین هستند افتخار و مباهات کردند . باشد که انشالله همچون شاپرک ، پیام« بر خلق جهان علی(ع) امیر است »را به گوش عالمیان برسانند. در انتها هم گل سری جهت یادبوداین جشن بزرگ تقدیم دخترانمان شد.
انشالله به لطف و کرامت پروردگار یکتا و‌مدد و دعای امیرالمونین(ع) محبت و دوستی اهل بیت با روح و جان دخترانمان عجین شده و خاطره ی این روزهای جشن و سرور در ذهنشان ماندگار شود .
برای مشاهده عکس ها به گالری مراجعه نمایید.

  • تعداد بازدید : ۳۱۸
فرم ثبت نظر