موسسه فرهنگی طلوع

ابتدایی

اردوی تفريحي دو روزه اردوگاه مؤتلفه _ پايه ششم

اردوی تفريحي دو روزه اردوگاه مؤتلفه _ پايه ششم


دخترانمان درپایه ششم بی صبرانه منتظر رسیدن زمان اردو ی دو روزه بودندوسرانجام در روز یکشنبه 98/2/8 ساعت 12بعد از برگزاری کلاسهای صبح به سمت ارودوگاه موتلفه واقع در فرحزاد حرکت کردیم وپس ازساعتی به آن جا رسیدیم پس از استقرار و پخش اذان نماز خوانده و ناهار را با دوستان خود صرف نمودند.
دانش آموزان در قالب گروه های مختلف به بازی های (والیبال، فوتبال، تاب و سرسره ) و عده ای هم به مشاعره همراه با معلم خود پرداختند .
عصرهمان روز آتشی برپا شد ودخترانمان به کمک هم سیب زمینی تنوری درست کردندوبسیارلذت بردند.
با نزدیک شدن به پایان روز برخی دوستان مشغول درست کردن سالاد برای شام و برخی هم با آماده کردن جوجه کباب روی آتش مقدمات شام را فراهم کردند و به صورت گروهی سفره شام را آماده و کنار دوستان
صرف کردند .تا آخر شب شکر خدا به بازی و لحظات شاد گذشت.
صبح روز دوشنبه با صدای اذان صبح بیدار و پس از خواندن نماز صبح عده ای مشغول بازی و عده ای هم به ادامه استراحت پرداختند .ساعت 8 صبح گروه های مسؤل صبحانه مشغول آماده سفره شدند . بعد هم برخی گروه ها بازی فکری و برخی در محوطه بازی های تحرکی انجام دادند.
حدود ساعت 10 یکی از هیجان انگیز ترین لحظات را داشتند سر کارخانم ناصری با خرید کیک اختتامیه بچه ها را حسابی شگفت زده کردند.همه بچه ها جمع شدند و آخرین اردوی این دوره با گرفتن عکس دسته جمعی خاطرات خوبی را به یادگار گذاشتند.
بعد ازمراسم کیک و عکس یادگاری آماده جنگ آب پاشی شدند و با تفنگهای مسلح از آب برنامه آب پاشی شروع شد با توجه به شرایط آب و هوایی مدت زمان آب بازی کوتاه بود اما خیلی خوش گذشت.
بعد هم با بچه ها بعد از تعویض لباس و بازی های فکری و دلخواه شون همگی آماده نماز شدند و پس از صرف ناهار به جمع کردن وسایل و مرتب کردن فضا کردند و اتمام آخرین اردوی پایه ششم با عکس یادگاری به اتمام رسید .
تمام دوستان ما در کادر طلوع امیدواریم توانسته باشند لحظات شاد و پر خاطره ای را برای دختران مان رغم زده باشند.دعای خیر شما را چشم انتظاریم.

  • تعداد بازدید : ۲۴۸
فرم ثبت نظر