موسسه فرهنگی طلوع

برگزاري مراسم معارفه دانش آموختگان

برگزاري مراسم معارفه دانش آموختگان

انجمن دانش آموختگان طلوع پس از گذراندن فراز و نشيب هاي گوناگون زير نظر مستقيم مديرعامل محترم مجدد بازگشايي شد. مراسم معرفي انجمن و اهداف آن در روز يكشنبه مورخ 26 شهريور ماه 1396 در نمازخانه دبستان با حضور گروهي از نمايندگان دانش آموختگان برگزار شد. 
در اين مراسم مديرعامل موسسه، ناظر كيفي و مديران حضور داشتند. با توجه به محدوديت در دعوت همه دانش آموختگان عزيز و درخواست هاي مكرر آنان ان شاالله پس از ماه محرم دورهمي دوستانه اي برگزار خواهد شد و از تمامي دانش آموختگان و نورديدگان طلوع دعوت به عمل خواهد آمد. در اين جلسه ضمن بهره‌گيري از نظرات و تجارب ارزشمند مدير عامل محترم موسسه " جناب آقاي سليماني" برنامه ها و اهداف كلي انجمن معرفي شد و دوستاني به عنوان نماينده موقت حضور داشتند كه اين اطلاعات را به ساير هم‌گروهي هاي خود انتقال خواهند داد. همچنين در اين برنامه از مسئولين سابق انجمن تقدير شد. اميد است با همراهي دانش آموختگان عزيز و همكاران طلوعي، اين خانواده زير سايه پر بركت ولي عصر عجل الله و تعالي فرجه الشريف به دستاوردهاي ارزشمندي دست يابند. 
از  نظر موسسه تمام دوستانی كه حتي يك سال در طلوع تحصيل كرده اند عضو خانواده طلوع به حساب آمده و امكان ثبت نام در انجمن براي آن ها نيز وجود دارد پس فرصت ها را از دست ندهيد و از طريق ورود به منوي انجمن دانش آموختگان و دانلود فرم عضويت، عضو انجمن شويد.

  • تعداد بازدید : ۱۵۳۵
  • گروه اطلاع رسانی : روابط عمومی موسسه
فرم ثبت نظر