موسسه فرهنگی طلوع

برگزاری دوره TRX در ترم بهار مجموعه ورزشی موسسه فرهنگی طلوع توسط یکی از فارغ التحصیلان مجرب

برگزاری دوره TRX در ترم بهار مجموعه ورزشی موسسه فرهنگی طلوع توسط یکی از فارغ التحصیلان مجرب

باتوجه به تغيير شيوه ي زندگي بشري وكاهش تحرك طبيعي و صحيح افراد در زندگي روزمره وتغيير ذائقه جامعه و افزايش مصرف موادغذايي كم كيفيت و فرآوري شده و ديگر عوامل اجتناب ناپذير روال زندگي روزمره شاهد تغييرات نامناسبي در وضعيت جسماني كليه اقشار جامعه هستيم. اين تغييرات درسنين كم تنها به صورت كوتاه ماندن قد، افزايش وزن و تنبلي و رخوت بروز مي كند اما به مرور زمان و باتوجه به روند تحليل رفتن عضلات بعداز سنين جواني علاوه بر افزايش وزن و توده چربي بدن شاهد عوارض رايجي مثل گردي پشت، تحليل رفتن قد، كمردرد، زانو درد، امراض قلبي و ... نيز هستیم. دركنار معايب تغييرات زندگي بشري شاهد پيشرفت هاي قابل توجهي در ورزش هاي روز دنيا هستيم كه يكي از انواع اين ورزش ها تمرينات معلق است كه به صورت توأمان اهداف متفاوتي را دنبال ميكند .

در تمرينات معلق به صورت همزمان كشش و افزايش انعطاف پذيري بدن و همچنين اصلاح ناهنجاري هاي عملكردي بدن و هماهنگي عصب و عضله اتفاق مي افتد، ضمن اين كه آمادگي جسماني و قدرت بدني نيز افزايش پيدا ميكند.

علاوه براين به مرور زمان با افزايش حجم عضلاني و متابوليسم بدن چربي نيز كاهش مي يابد. يكي ازانواع تمرينات معلق تمرينات با استفاده از بندهاي trx و براساس وزن بدن است كه براي تمام سنين ( كودكان تا بزرگسالان) و انواع تيپ هاي بدني بسيار مناسب است. موسسه فرهنگی طلوع با بهره گیری از پتانسیل فارغ التحصیلان این کلاس را برای مادران و دختران علاقه مند در بهار برگزار خواهد کرد.

  • تعداد بازدید : ۱۲۱۲
  • گروه اطلاع رسانی : مجموعه ورزشی
فرم ثبت نظر