موسسه فرهنگی طلوع

برگزاری کارگاه های سلسله مباحث تربیت جنسی کودک و نوجوان ویژه دانش افزایی اولیاء و دانش آموختگان

برگزاری کارگاه های سلسله مباحث تربیت جنسی کودک و نوجوان ویژه دانش افزایی اولیاء و دانش آموختگان

طبق مصوبه شورای مرکزی موسسه فرهنگی طلوع بر اساس نیازسنجی های انجام شده، ضرورت آموزش های لازم و استاندارد مبانی تربیت جنسیتی سلامت ویژه تمام اولیاء و مربیان به شدت احساس شد. با حمایت مدیرعامل محترم موسسه و همکاری سرکار خانم دکتر مرقاتی خویی عضو هیات علمی دانشگاه تهران، نسبت به برگزاری سلسله کارگاه های مقدماتی آموزش تربیت جنسی سلامت  اقدام کردیم. این کارگاه در دو سطح کودک و نوجوان در طول یک ماه برگزار می شود که اولین جلسه دوره در روز دوشنبه 7 آبان ماه برگزار شد.  لازم به ذکر است که این کارگاه ها به صورت مبسوط در تابستان 1397 برای کلیه مشاورین و معاونین موسسه برگزار شد. در این کارگاه ابتدا به مبانی و نحوه آموزش مفاهیم و محدوده آن اشاره و راهکارهای پاسخ به سوالات کودکان و نوجوانان به اولیای گرامی ارائه خواهد شد.
از اولیای محترم خواهشمندیم با توجه به فرصت فراهم شده از طریق حضور گرم خود،  استفاده بهینه نمایند. این کارگاه در سطح نوجوان در روزهای دوشنبه 7 و 14 آبان ماه  و در سطح کودک در روزهای 21 و 28 آبان ماه 97 برگزار خواهد شد.
با توجه به هماهنگی های انجام شده، علاقه مندان دانش آموخته یا سایر والدین علاقه مند می توانند از طریق ثبت نام در انجمن دانش آموختگان در این کارگاه ها شرکت نمایند. لازم به ذکر است با توجه به اولویت شرکت اولیاء محترم مجموعه، ظرفیت سهمیه شرکت کنندگان از سوی انجمن دانش آموختگان و مهمانان علاقه مند 40 نفر می باشد.
در صورتی که از اعضای خارج از موسسه فرهنگی طلوع یا دانش آموختگان هستید برای سوالات بیشتر می توانید:
 از طریق دایرکت انجمن دانش آموختگان در اینستا: برای ورود به اینستای انجمن اینجا را کلیک نمایید.
ارتباط با روابط عمومی موسسه سرکار خانم موحدی از طریق تماس با دبستان و داخلی 185 یا ایمیل ravabetom@tollou.ir پاسخ لازم را دریافت نمایید.

شرکت کنندگان برای ارتباط با خانم دکتر مرقاتی خویی می توانند از طریق زیر اقدام نمایند:
پست الکترونیک: effat_mer@yahoo.com
شماره تماس: 09194218100
لینک تلگرام: GROUPRASESHSEXUALHEALTH@

دانش آموختگان و مهمانان علاقه مند لطفا از طریق لینک اطلاعیه های انجمن  ثبت نام نمایید. می توانید اینجا را کلیک نمایید.

  • تعداد بازدید : ۱۱۲۱
  • گروه اطلاع رسانی : روابط عمومی موسسه
فرم ثبت نظر