موسسه فرهنگی طلوع

موسسه فرهنگی طلوع

تبریک ویژه به نور چشمان طلوع که در جشنواره های دانش آموزی درخشیدند

تبریک ویژه به نور چشمان طلوع که در جشنواره های دانش آموزی درخشیدند

 خبرهای داغ داغی که این هفته به دست ما رسید و دلمون رو حسابی گرم کرد و لبامون رو خندون، درخشش دختران و نورچشمان طلوع در جشنواره های دانش آموزی بود. پشت هر استعداد و توان و تلاش هر دانش آموز موفق یک کادر متخصص و با انگیزه وجود داره و این یعنی ما می تونیم سرمون رو بالا بگیریم و بگیم که با تلاش و حمایت شب و روز هممون در یک کار تیمی بالاخره موفق شدیم و محصول شیرینی رو برداشت کردیم. نورچشمای گل گلابمون دست مریزاد که الحق مارو روسفید کردین اینقدی که وقتی شنیدیم حتی پیشنهاد تجاری سازی محصولاتتون رو دریافت کردین از شدت ذوق رو پامون بند نبودیم. ازتون ممنونیم که دل مارو اینقدر شاد کردین. ما متنظریم زود زود، بازم با خبرای بهتر و نتیجه های درخشان مارو شاد کنین. حواستون به خبرا باشه ما رتبه آوری هارو به روز می کنیم.

خانم های گل: هلیا میراختیاری، زینب طلاچیان، مرضیه سادات ارفعی مقدم، مهدیس فتحی بابت کسب رتبه برتر در رشته شیمی بهتون تبریک می گیم. امیدواریم همینطوری پرانرژی برین جلو راهو برای بقیه دوستاتون هم باز کنین.
خانم های عزیز: مهگل آقای، زهرا سلامی، مهدیه سادات موسوی خوشحالیم که در بخش سمینار جشنواره تبیان در شاخه داروسازی شایسته تقدیر شدین. 

  • تعداد بازدید : ۱۱۸۰
  • گروه اطلاع رسانی : پژوهشی
فرم ثبت نظر