موسسه فرهنگی طلوع

در دورهمی های عصرانه انجمن دانش آموختگان چه گذشت؟

در دورهمی های عصرانه انجمن دانش آموختگان چه گذشت؟

دوستی مثل اسناد کهنه است، گذشت زمان آن را قیمتی می کند.
روزهایی در زندگی هر آدمی هست که حرفایی در سرش یا دلش شناور است، حرف های ناگفته ای که محرم اسرار می خواهد. حرف هایی که برای مطرح کردنش به این می اندیشیم، آیا طرف مقابل ما نیز همفکر است یا قضاوت نابه جایی از درددل های ما خواهد داشت. درست در همین زمان است که اطرافمان را می نگریم و هیچ کس را نمی یابیم جز دوستمان. همان که خیالمان راحت است صادقانه و دلسوزانه ما را راهنمایی می کند. حالا حساب کنید اگر دوستتان از جنس همکلاسی قدیمی تان باشد که بخشی از عمرش را کنارتان در خانه دوم یا همان مدرسه زندگی کرده است و با او خاطره ها ساختیم. جایی که اصل مسیر سرنوشتمان را ترسیم کردیم. جاده ای که با تمام موانع و سختی ها و اتفاقات تلخ، روزهای شیرینی را برایمان رقم زده است و ما در آن مسیر، افرادی را یافتیم که همفکرمان بودند و شبیه ما نگاه می کردند. خیلی وقت ها شاید سوال را از خودت پرسیدی که خیلی از کسانی که با تو هم مسیر بودند الان کجا هستند و چه می کنند؟ همین وقت هاست که آدم دلش برای دوستانش تنگ می شود برای آن هایی که قدیم بودند اما مدت هاست ندیدیمشان. 
دوستانی که شاید هنوز هم با خیلی از آن ها زندگی می کنیم و مدرسه برایمان نقطه عطفی بود تا آن ها را بشناسیم و کنار خودمان حفظشان کنیم. حتی جدا بودن دانشگاهمان هم مانع نشد که از حال و روزشان خبر نداشته باشیم. اما عده ای هم بودند که مسیرهای دیگری رفتند و از آن ها بی خبر ماندیم. اینجاست که باید آستین بالا بزنیم، خودمان به مدرسه برگردیم و همدیگر را دور هم جمع کنیم به یاد آن روزها، اما این بار دستِ پر تر! این بار فرصت داریم تا به آن هایی که در حال حاضر دانش آموزند کلی خاطرات خوش تعریف کنیم و حتی شاید برای آن هایی که خاطرات تلخ دارند تجربه های شیرین را جایگزین کنیم. نورچشم طلوع، انجمن دانش آموختگان جمعی است که تصمیم گرفت تا اتفاقات خوبی را رقم بزند، تصمیم گرفت تا امید را زنده کند. تصمیم گرفت مجدد یادآوری کند در میان همه تلخی ها، روزمرگی ها و اتفاقات خوش و ناخوش، هنوز آدم هایی هستند که می توان از آن ها انرژی کسب کرد. گروه انجمن توفیق داشت، دورهمی های عصرانه را در سه مرحله برگزار کند. هر کدام از دورهمی ها شور و حال و شیرینی خودشان را داشتند. لبخندهای رضایت بخش شما هم قوت دل ما و روشنی بخش مسیر امیدمان برای برنامه های آینده شد. در گروه آخر دورهمی ها برای دوست های قدیمی ترمان، خانه کودک هم گذاشتیم و چقدر دل پذیر بود، حضور نوه های طلوعی و کاردستی درست کردنشان وقتی که مادرانشان ساعتی را با خیال راحت کنار دوستانشان سپری کردند. به زودی بازخوردهای مثبت را از طریق وبسایت و اینستاگرام منعکس می کنیم و قول می دهیم نقدها را هم با جان و دل گوش بسپاریم و حتما برای دفعات آینده کارمان را بهبود ببخشیم.

از آنجا که شاهد زحمات دوستانمان در انجمن بودم خودم را مسئول می دانم که با تمام وجود و عمیقا از تلاش های صادقانه شان تشکر کنم. دوستانی که بی وقفه، بدون چشم داشت و با نهایت توان کارها را پیگیری کردند، خودشان را دائم نقد کردند و عملکردشان را در هر مرحله بهبود بخشیدند، به علاوه با تمام خستگی هایشان برای برگزاری کلاس هایی که همزمان با دورهمی ها برگزار شد با لبخند در تمام دورهمی ها حاضر شدند و خلاصه دوستانه، خواهرانه و دلسوزانه فضایی را فراهم کردند که همه ما بتوانیم در کنار دوستانمان لذت ببریم.

صمیمانه از زحمات تمام دوستان و همکارانم و حمایت بی دریغ مدیرعامل محترم موسسه و هیات مدیره دلسوز، تمامی معاونت های موسسه و مدیران، اعضای محترم کادر مقاطع و ستاد تشکر می کنم.

در پایان نیز از تمامی دانش آموختگان عزیز و نماینده هایی که با شرکت در برنامه ها، انتقال پیام ها و ارائه بازخورد و حمایت از طریق حضور در برنامه ها ما را تا به این مرحله یاری کرده اند صمیمانه تشکر می کنم. امید داریم با حضور پررنگ تر و همکاری بیشتر با انجمن، ما را در توسعه و تنوع برنامه ها یاری نمایید.

تصاویر و عکس های دورهمی و نظرات دوستان را می توانید با کلیک بر اینجا در داخل گالری مشاهده نمایید. ما را از طریق وبسایت و اینستاگرام انجمن با نام کاربری anjoman.tolou دنبال نمایید.

به امید دیدارهای بعدی

مسئول انجمن دانش آموختگان موسسه فرهنگی طلوع

  • تعداد بازدید : ۹۱۰
  • گروه اطلاع رسانی : انجمن دانش آموختگان
فرم ثبت نظر