موسسه فرهنگی طلوع

برگزاری اولین هم اندیشی هیات مدیره و شورای راهبردی موسسه فرهنگی طلوع با راهبری مدیرعامل محترم

برگزاری اولین هم اندیشی هیات مدیره و شورای راهبردی موسسه فرهنگی طلوع با راهبری مدیرعامل محترم

هیات مدیره محترم موسسه فرهنگی طلوع برای بررسی، بهینه سازی و رفع موانع موجود و همچنین به هدف مولفه قلوب و شناخت بیشتر اعضای شورای راهبردی در جلسه ای با راهبری مدیرعامل محترم موسسه جناب آقای علی سلیمانی حضور یافتند. اعضای هیات مدیره محترم جناب آقای خندان، جناب آقای حاجی ابراهیم زرگر، جناب آقای دکتر کاشانی فرید، جناب آقای حسین سلیمانی بودند که متاسفانه در این جلسه افتخار بهره گیری از حضور جناب آقای کاشانی وحید و جناب آقای رفیق دوست را نداشتیم. اعضای شورای راهبردی شامل معاونت امور مالی و اداری، معاونت آموزشی و پرورشی، معاونت شورای پیگیری، معاونت فناوری اطلاعات، معاونت روابط عمومی و فارغ التحصیلان، مدیران مقاطع، مسئول مجموعه ورزشی، مسئول تدارکات و انبار نیز در این جلسه حضور داشتند.

بخشی از سخنان مدیرعامل محترم موسسه:" نشست های موسسه در کمیته ها و شوراهای طلوع بار علمی و تخصصی بالا دارد. تاکید می کنم با پایبندی بر شعار امسال می توانیم کیان طلوع را آنگونه که شایسته است حفظ کنیم. شعار امسال " آرامش + تدبیر + سرعت + بهینه سازی + نوآوری = ماندگاری (وقت طلاست)"مسئله مهم در حال حاضر، بهینه سازی در بخش های مختلف بطور دائم است. چرا آب چشمه ها این قدر شفاف است؟  چون مرتب جاری و در حرکت است. دشمنان از همه لحاظ اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... به کشور ما هجوم آورده اند. پس ما باید با تدبیر و هوشمندانه در برابر این هجمه ها ایستادگی کنیم.

مسئله اول: تدبیر.

مسئله دوم: تقویت کمیته ها و ستادهاست .

مسئله سوم: انجام بموقع مصوبات جلسات است.

مسئله چهارم و آخر: ضوابطی که برای تعالی اینجا و آرامش خودتان است را رعایت کنید.

همه برای تحقق آیه « إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ» هر کسی باید تغییر را از خودش شروع کند تا بتوانیم با تهاجم فرهنگی مبارزه کنیم و همگام با تحولات به روز دنیا پیش برویم. هر کجا بهتر و پاک تر بخواهد کار کند، از طرف دشمنان بیشتر در معرض تخریب است لذا بهوش باشیم.

در ادامه جلسه به صورت تعاملی با انتقال گزارش عملکرد و موانع از سوی مسئولین بخش ها  و ارائه راهکار و پیشنهاد از سوی اعضای محترم هیات مدیره جریان یافت. امید داریم این جلسه آغازی برای اتفاقات بهتر باشد و هم اندیشی های بیشتر باشد. ان شاالله

  • تعداد بازدید : ۱۰۲۴
  • گروه اطلاع رسانی : روابط عمومی موسسه
فرم ثبت نظر