موسسه فرهنگی طلوع

فراخوان ثبت نام ضیافت بزرگ طلوع به صرف افطار برای دانش آموختگان

فراخوان ثبت نام ضیافت بزرگ طلوع به صرف افطار برای دانش آموختگان

رمضان شهر عشق و عرفان است . . . رمضان بحر فیض و احسان است
رمــضــــان، مــاه عــتــرت و قــرآن . . . گــــاه تــــجدید عهد و پیمان است

  • سالی دیگر آغاز شد و ماه مبارک رمضان پیش رو است. باز هم توفیق یافتیم تا بر سر سفره احسان و رحمت خداوند بنشینیم و از برکات این ماه بهره ببریم. انجمن دانش آموختگان طلوع، در سال 1398 توفیق دارد تا ضیافتی بزرگ ترتیب دهد و دختران طلوع را بر سر سفره رحمت الهی گرد هم آورد. این ضیافت بزرگ در روز 18  اردیبهشت ماه مصادف با 3  ماه مبارک رمضان از ساعت 19:30 الی 22 برگزار خواهد شد. با هدف استفاده بیشتر از دورهمی، امکان نگه داری کودکان در خانه کودک برای دانش آموختگان فراهم شده است. 
    پذیرایی برنامه نیز به سه صورت پک افطار به همراه شام و پک شام به تنهایی و پک افطار به تنهایی خواهد بود که علاقه مندان باید خواسته خود را دقیق مشخص نمایند. 

    نکات بسیار مهم را قبل از ثبت نام بخوانید:
    - پس از ثبت نام امکان بازگشت هزینه وجود ندارد چون ارزیابی و سفارش خرید مبتنی بر درخواست های انجام شده صورت می پذیرد. در نتیجه در انتخاب خود دقت نمایید. 
    - نکته بسیار مهم، به جهت دریافت هزینه، داشتن کد عضویت برای ثبت نام پذیرایی ضروری است. در نتیجه به سبب حجیم بودن کار حتما از کلیک بر این لینک در سایت عضو شوید تا کد عضویت برای شما صادر شود. پیشنهاد ما بر این است که می توانید وجه خود را به نماینده خود واریز نموده و نماینده دوره شما با کد عضویت خود به صورت یکجا سفارش خود را ثبت نماید.  در این صورت نماینده دوره به جای تمام بلیط ها باید اطلاعات خودش را وارد کند.


    لینک ثبت نام

    ثبت نام شرکت در ضیافت افطار ویژه دوره های صفر تا 28 در روز چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه 




  • تعداد بازدید : ۱۱۶۲