موسسه فرهنگی طلوع

پیش ثبت نام کلاس بینش مطهر

پیش ثبت نام کلاس بینش مطهر

انجمن دانش آموختگان مؤسسه فرهنگی طلوع با همکاری بینش مطهر سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری را برگزاری می نماید. با توجه به درخواست مکرر متقاضیان، مبنی بر تغییر روز و ساعت کلاس های "سیر مطالعاتی آثار استاد شهید مرتضی مطهری"، فرایند پیش ثبت نام، با دو زمان پیشنهادی ادامه می یابد و روز و ساعت قطعی کلاس ها بر اساس آمار نهایی بین دو روز چهارشنبه عصر و پنجشنبه صبح  متعاقباً اعلام خواهد شد. علاقه مندان می توانند برای اطلاع از چیستی دوره روی  این قسمت کلیک نمایند. 
دانش آموختگان موظفند برای استفاده از امکانات انجمن حتما عضو شوند. (لینک عضویت) همچنین برای شرکت در دوره از طریق ورود به این لینک برای پیش ثبت نام اقدام نمایید و منتظر تماس ما باشید. در صورتی که تا پایان مهلت داده شده پس از تماس تلفنی وجه واریز نشود. انجمن به صورت خودکار بر اساس لیست انتظار نفرات جدید را جایگزین خواهد کرد.  در صورتی که قبل از شروع دوره فرد از برنامه انصراف دهد تمام وجه بازگردانده خواهد شد. در صورتی که پس از جلسه اول انصراف دهد، هزینه مربوط به یک جلسه کسر و سایر هزینه ها عودت داده می شود و در صورتی که میان دوره فرد انصراف دهد با توجه به "عدم امکان جایگزینی و هزینه های محاسبه شده" وجهی بازگردانده نخواهد شد.
این دوره 50 نفر ظرفیت دارد که تدریس آن توسط سرکار خانم  هاشمی گلپایگانی انجام خواهد شد. 
درباره استاد:
 - فوق لیسانس تجارت بین الملل از دانشگاه ولنگاگ استرالیا
 - دارای گواهی پایان دوره کامل تربیت مدرس از مؤسسه  بینش مطهر
- دارای بیش از 6 سال سابقه تدریس سطوح مختلف سیر مطالعاتی آثار استاد شهید مطهری، تحت نظارت مؤسسه بینش مطهر، در حوزه ها، مؤسسات و مراکز مختلف وابسته به دانشگاه ها، مدارس و آموزش و پرورش


                                 
                                     

                                                             

  • تعداد بازدید : ۱۸۲۰